juhlin

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma Juhlin - 31 januari 2013 22:44

Idag så när jag vaknade så stormade det ute så tänkte jag först att hinner inte mamma hem så skiter jag i skolan men sen imed min syster gick så gick jag med så min dag började med att gå 2,2 km till bussrn i regn och blåst.
(inte så kul XD)
skolan var sådär fick äntligen min ena lärare att fatta ttt livet går inte ut på att va tråkig och lam utan att va rolig.
Lillan var duktig idag när jag red.
skuttade lite med henne lite i paddocken.
har slutat blåsa nu så är rätt lugnt ute.
vet fortfarande inte om jag ska va länge i skolan imorron eller inte :/ svårt.
Självklart så bär jag hade fått ner springbandet på rummet så när jag ska fälla upp det så har jag foten under och får det på foten så den ska villa ikväll men ska gå och lägga mig nu.
sovgott;)

Av Emma Juhlin - 29 januari 2013 21:40

en chanse till får ni att fråga mig vad som helst fram till 14:30 imorron.
så alltså en fråge stund.

Av Emma Juhlin - 29 januari 2013 09:30

spelar ps3 nu på morgonen.
sen blir det att börka mocka ut två boxar-_-
haha dom har varit jätte äkliga i boxarna inatt :(
blir att rida lillan idag vad jag vet kanske frisco med :)
men kommer mer sen hejhej

Av Emma Juhlin - 28 januari 2013 21:13

tjena läget ?:)har ridigt alla mina hästar idag.älskar dom:)imorse vid sju när min syster skulke cykla till bussen så kommer hon in springande igen för att diamant vattenkopp har gott sönder så att hela hans box och lite av stallgången var full så nu bor hon mellan lillan och frisco i en lite minde box men det värkar som han trivs:)ingen skola för mig imorron men blir det nog det igen:)rensning i stallet imorron så några annonser kommer ut :)men blit att sova nu och upp kl 6 imorron :)sovgott.social så kan ni skriva sms:)

Av Emma Juhlin - 26 januari 2013 19:19

har inte blivit några inlägg idag förresn nu för jag åkte med mamma inatt sen så sov jag när vi kom hem.
hästarna är inne och mat är nere så nu ska jag gå in i duschen sen sova för jag ska med mamma inatt med så är någon social på sms inatt så är jag vaken !:)
har gjort vid två träns nu ikväll ett till frisco och ett till lillan.
(indian träns) typ.
det ända som är på tränset är nackremen och ingen käkrem.så bett och nackrem och tygla!.
men sov gott och va sociala inatt om ni kan :)

Av Emma Juhlin - 25 januari 2013 15:57

vakna i morse och va skit trött men åkte till skolan ändå eller ja in med bussen mamma hon hämta mig igen och då åkte jag med henne.
har åkt med henne hela förmiddag middag.
efter det handlade vi och nu så är vi hemma.
nu ska jag dricka lite kaffe sen blir det ut och mocka och kanske rida sen in med hästarna.
rätt slap dag idag för jag ska åka med mamma inatt igen.
kommer kanske något mer ikväll någon bild kanske.
hejhej

Av Emma Juhlin - 24 januari 2013 18:42

Nu är jag tillbaks igen:)
kommer börja med att berätta att jag är sjukt trött så det kommer inte komma så mycket idag :)
Lillan har börjat tramsa igen och börjat stegra igen -_- lite jobbigt men kämpar vidare :)
Frisco har gått mot det positiva hållet !:D går att köra i både skritt och trav nu. Men kommer bara köra i paddocken nu fram till snön är borta igen imed han blir så stressad av att gå förbi en gård som dom har traktorer på:)
men mitt liv rullar på lite deppig men mina lärare pigga upp mig genom att skämta med mig XD bästa ever !:)
ikväll blir en lugn kväll.
hejhej:)

Av Emma Juhlin - 21 januari 2013 18:48

inga inlägg på läge nu är så jävla trött på livet men kanske lika bra ska bli ett emo !!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards